Another perfect day

Klänning H&M // Kängor Din Sko // Skärp H&M // Pilotbrillor Åhlens

Sommarlovet har äntligen tågat in. Trots ovetandes om godkännande eller inte på salstentan som skrevs i onsdags känner jag mig ändå lättad. Lättad över att inte behöva tänka på allt vad plugg heter i några månader. Lättad över att bara chilla och kan göra i princip vad jag vill. Nu ska jag njuta av mitt sommarlov, hänga med de bästa, pussa på min älskade man, bada i sjöar och hav, åka på äventyr, leva livet helt enkelt. Har en del saker inplanerade, det återstår sedan att se vad sommaren bjuder på.

Sommarlovets första dag började dock med att åka och lämna in min kära mobil på reparation då skärmen har flippat ur. En aning tråkigt att vara utan min kära Android-mobil, men om två veckor är den återigen i min ägo.
Kvällen ska avnjutas med god mat dricka och gott sällskap i form av familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback