Second hand

Hittade dessa två godbitar på second hand. 150:- respektive 35:-. Riktiga kap enligt mig och jag älskar dem. Båda två har redan använts men västen blir görsnygg med ett slapp linne under och ett par jeanshorts, samt gladiatorsandaler till detta. Mums på det!

Har spenderat eftermiddagen i bikini ute i solen, riktigt skönt. Tog även med mig bok och block ut för att kunna plugga inför tentan som infinner sig nästa vecka. Blev sedan avbruten av ett mycket trevligt samtal från fröken Maria. Det får blir lite catching up när jag åker hem till Linköping nästa vecka. Trivs ju så oerhört mycket här uppe, så fröken Maria får hälsa på här när sommarlovet kommer. Torsdag nästa vecka för att vara exakt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback