Hangin' out

Bild från gårdagen, Skutberget

Spenderade gårkvällen på Skutberget tillsammans med härliga människor. Vi grillade korv, körde bort fiskmåsarna, lyssnade på härlig sommarmusik och bara chillade. Härligt, härligt! Inget dopp i vattnet, men va gör det, jag var den som var modig häromdagen och badade. Plus att det kommer fler gånger.

Denna dag har inneburit slapp, städning, matlagning och packning. I morgon vid den här tiden befinner jag mig i vårt hus hemma i Linköping efter nästan 4 veckor i Karlstad. Smått tråkigt att lämna denna fina stad och min älskade pojkvän. Det dröjer dock inte länge förrän jag är tillbaka. På onsdag väntar salstenta, på torsdag seminarium, sen är det sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback