Liseberg

Pics från Liseberg. 1. Syster och pojkvän @Liseberg // 2. I kön till Kanonen // 3. Spinrock // 4. Systrar i Parisehjulet // 5. Ni två // 6. Vi // 7. @Slänggungorna

Spenderade gårdagen på Sveriges roligaste nöjespark, Liseberg, tillsammans med min man, syster, mor och mors sambo. Dagen gick dock alldeles fort, men det kanske är ett tecken på att vi hade dag värd att minnas.

Nöjesparkens nya karusell Atmosfear stod först på schemat och medan vi närmade oss åkturen kom pirret fram i magen. Men vad ska jag säga, jag som är otroligt höjdrädd trodde det skulle vara värre att sitta där uppe för att sedan dras ner av tyngdkraften. Dock definitivt värt att åka igen. Resterande tiden av dagen sprang vi runt bland de olika karusellerna, skrek så vi fick ont i halsen på Spökhotellet, blev dränkta av vattnet i Flumeride och Kållerado samt vann en stor 2 kg toblerone precis innan det var dags att åka hem. Så rolig dag att jag skulle vilja åka igen denna sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback