Put it in the air and sing

Det var inte tänkt att jag skulle åka in till staden idag. Men då en bok skulle säljas gjorde jag det ändå. Vilken tur då att jag gjorde det. Väl på bussen mötte jag fröken Amanda. Hon berättade då att några av idolerna skulle befinna sig på JJ denna dag. Såklart tänkte jag, att de skulle mingla lite i vår kära stad, när de ändå ska uppträda här ikväll.

Väl inne i stan slog vi följe och begav oss mot butiken. Dock kände vi att vi inte kunde gå in för att endast träffa dem. Lyckligtvis fyller min kära far år i februari så det blev att handla lite till honom.

Inte så mycket hysteri som jag trodde det skulle vara, skönt det för dem. Fick autografer från dem och de var även snälla att ställa upp på några foton. Mest med Daniel som vi stod och småpratade med. Väldigt trevligt!
Jay, Linnea och Daniel befann sig på JJ. Även Olle skulle varit på plats, men hade fått förhinder.
Daniel var en trevlig filur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback