Place and time always on my mind

Kors i taket vilken träningsvärk jag har. Att ta sig upp från liggande position, att ta sig framåt, det har varit en pina och ett stort problem för mig både igår och idag. Det blev simhallens gym för mig, amanda, mor och syster i söndags. Vi körde hårt. Hej nytt liv. Jag säger aj konstant när jag skrattar ty magmusklerna fick sig en rejäl träning och jag säger aj när jag ska gå ty insida lår smärtar som bara den. Men gosh vad skönt det känns ändå. Den enda smärtan som man egentligen blir glad över. Jag har varit duktig.

I övrigt har jag börjat en ny kurs. En ny kurs som benämns Grundläggande färdigheter i läsning och skrivning. Kan te sig roligt till en början, men när man får listan på alla böcker som ska hinnas läsas är det inte längre särskilt roligt. Dessutom är det andra uppgifter utöver det. Jag stressar och kämpar.
Jumpsuit & skärp H&M, skor Nelly

Kommentarer
Postat av: nadja

snygg byxdress

2011-01-25 @ 23:03:42
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback