I wanna be a cowgirl, baby

Kliar i fingrarna. Men inte för ingenting. Nejdå. Vissa saker fastnar man för direkt. Den måste jag ha. Precis vad som hänt nu.

Cowboy-modet har jag fastnat lite för, lite extra mycket för vissa saker. En aning skeptisk till en början, ty ordet cowboy inte klingar så där fantastiskt i mina öron. Dock har vissa av butikerna och märkena kommit med riktigt snygga plagg. Cowboy-kläder i en ny tappning, i en ny modern stil. De har moderniserat det. Vad jag gillart. Skarpt.
Kläderna kommer från Topshop respektive Bikbok. Vill egentligen ha alla de här och lite till, men förälskade mig direkt i den svarta jumpsuiten från Topshop och den svarta klänningen från Bikbok. Den bruna ponchon från Topshop skulle inte heller vara helt fel. Allt skulle inte vara helt fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback