Spanien part 1

Var ska jag börja? Jag har liksom hundratals bilder från Spanien, och jag lyckades sålla ut 64 av dessa för att ladda upp här. Nu är frågan hur jag ska dela upp dem på bästa sätt. Men jag gör ett försök med att dela upp i flera inlägg.

Första natten spenderades på ett hotell, då vi inte fick tillgång till huset förrän söndag eftermiddag. Dagarna i Spanien spenderades både på stranden där vi badade i det turkosa havsvattnet och vid vår alldeles egna pool. På kvällarna lagade vi antingen mat hemma eller så gick vi till en av El Albirs alla restauranger följt av promenad med flera stopp och shopping längs marknaden, vilket höll till där varje kväll, alternativt spelkväll hemma vid huset. Mot slutet av veckan var jag sådär härligt brundbränd och jag gör allt för att den ska hålla länge. Längtar tillbaka.

Möttes av en vacker syn när vi kom till hotellet, min Joel. Hotellet ägdes av en norska och frukosten var gudomlig.

Vi sågs visserligen dagen innan, men ändå. Lycka!

Mot stranden. Se havet, sådär turkost och tropiskt!

Stranden i El Albir. Vackert!

Älskade syster och bror.

Sötaste syster. Ganska så blåsigt första dagen vilket resulterade i höga vågor. Men vad gör det? Jag njöt ändå.

Vad är en glass i värmen? Fantastiskt gott.

Efter strandhänget gick vi alltid hem till poolen. Mycket lyxigt och skönt att ha en egen sådan, med tillhörande solstolar.

Även skönt att ha eget hus, vilket är en aning lugnare. Tack Cloetta!

Jag är rätt så säker på att Alva älskade att Joel var med. Det gjorde även jag.

Skitungen ville leka konstant. Inte Joel emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback