Spanienfynd!


Jag känner mig lite smått stressad inombords då skolan närmar sig, flera saker är inplanerade innan dess och blogginlägg måste göras. Men först gör jag detta. Uppdateringar om Spanien-resan måste göras, eller hur?

Spanien erbjöd många saker och det kanske roligaste och viktigaste för mig var shoppingen. Marknader och massvis med små butiker som erbjöd kläder, skor, smycken, väskor och mycket mer. Dessa tre, eller rättare sagt sju sakerna ovan fick jag med mig hem för en billig peng. Skorna är oerhört bekväma och to die for. Lika så ringarna, som inhandlades vid ett marknadsstånd där ringarna endast kostade 1-3 euro styck. Billigt! Gissa om vi tjejer stod där länge och tittade. Ångrar lite så här i efterhand att jag inte plockade på mig minst 10 stycken till. Väskan fick jag också för ett billigt pris, speciellt med tanke på att det är äkta läder. Det finns även en axelrem till, men blev det inte finare då den är instoppad?

Självklart blev det mycket mera fynd där nere och jag ska naturligtvis visa upp alla andra fina bilder. Det gäller bara att sålla ut, så att det inte blir för mycket. En aning svårt att välja bland 500 bilder, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback