Fall inspiration

Bikbok, Topshop, Nelly, H&M.

Trots att jag inte riktigt gillar att hösten snart är här, med dess kyla och tidiga mörker, kan jag inte låta bli att längta litegrann. Jag längtar till att få ha på mig mysa koftor, en fin varm kappa och klädefr i bland annat senapsgult och vinrött. Höstmodet är ju en anledning att längta till hösten. Så denna outfit ovan skulle jag inte säga nej till. Byxdressen från Bikbok är redan fixad av min kära far. Då den inte fanns kvar här i Karlstad var han snäll och köpte den åt mig. Kappan från Topshop är ju helt underbar och ska beställas snart. Längtar.

Ska strax bege mig till landet med min man för grill, make up-provning och gott sällskap. Mysig kväll. Måste ta tillvara på dagarna innan allvaret börjar.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hejhej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?:)

2011-08-31 @ 17:55:25
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback