You've got mail

Möttes av en blond liten lillasyster när jag precis steg in genom dörren idag.
"Du har fått brev". Jag tänkte direkt vem det kunde vara, vem skulle det annars vara? Gick direkt in på rummet utan att ta av mig kläder och allt, och där låg det. Ett fint litet kort med London på.

Ni undrar ju självklart vem? Jo, min kära fina Virginia. Virginia som jag blev otroligt nära vän med på Sicilien. Hon är fin, på alla sätt och vis. Hon är en vän. Hon var i London i en vecka och lovade att skicka ett kort. Så gissa om jag blev glad när jag fick det. Nu måste ju jag skicka något till henne, eftersom hon fyller år den 7. Detta får göras imorgon.

Buona notte e un bacio!



Det är verkligen synd att den där damen bor flera, flera mil bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback