You really had me going

Ännu råder det besvikelse inom mig. Besvikelse över att alliansen fortsätter regera vårt land till ingen fördel alls, besvikelse över att ett främlingsfientligt parti har kommit in i riksdagen. Jag förstår inte alls. Jag förstår inte varför en del av svenska befolkningen röstade på detta parti. Jag skulle ärligt talat vilja ta en diskussion med någon av dessa och fråga varför. Varför röstade ni på ett främlingsfientligt parti? Det är som det stod på Aftonbladet denna förmiddag: nu väntar kaos. Men hoppas och ber att Reinfeldt inte inleder ett samarbeta med dem. Det suger, valet suger. Ingen vinnare.

Nu ska jag äta ett par pannkakor, gå in i läsningen av lite kurslitteratur och fokusera på något annat.


Jeans Gina, top Bikbok, skärp KappAhl, Converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback