Work the style

Skön dag. Jag slapp ställa alarmet och jag slapp vakna upp astrött. Inga tider att passa. Det var oerhört skönt efter denna vecka måste jag säga.

Nyss hemkommen från min kära mormor som hjälpte mig att sy om lite kläder. Visar naturligtvis upp resultatet senare. Kan säga att det blev mycket mycket bra.

Ska återgå till skrivandet av mitt paper till ett litteraturseminarium. Det står still i hjärnan och jag vet inte vad jag ska skriva. Det blir flummigt. Men kanske inte så konstigt med tanke på böckernas och frågornas svårighetsgrad. Trött på det.


Byxor H&M, skjorta MQ, boots Skopunkten


Kommentarer
Postat av: christin MODE inredning personligt

snyggt!



Favorit i IDOL ikväll?



SV, inte jag heller faktiskt...första jag sett=)

2010-10-15 @ 20:19:36
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: MADDES

På sista tiden har kommentarerna kommit lite i skymundan då jag haft mycket i skolan. Nu ska jag försöka igen då jag tycker det är grymt kul! Hoppas du har en fin lördag :)

2010-10-16 @ 20:13:28
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback