We're gonna dance tonight

Buon giorno!

Gud, jag kan inte sluta prata italienska. Det är så kul att prata det med mina nyfunna vänner, speciellt när det är något roligt och jag verkligen fattar. Här ska det råpluggas, tur då att man har hittade en sida som har cirka 100 olika roliga övningar man kan göra. Känner inte att jag kommer ha tid till att åka till en annan skolan på kvällarna, så online är ju perfekt. Måste ju lära mig till nästa år så jag kan småprata med mina underbara :)

Äter just nu frulle alternativt går runt i underkläder och funderar vad jag ska ha på mig idag. Idag är det ju Rixfm festival samt Linköpings stadsfest och då vill man inte vara sunkig. Jag hade planerat en outfit men jag vet inte om det blir för kallt för det. Det sägs att det ska bli 18 grader och just nu skiner solen. Men jag har några timmar på att luska ut något, ska vara hemma hos Maria vid fyra.

Kan passa på att bädda, plocka iordning och fixa håret så länge. Lite Våra bästa år och ANTM samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback