We are all illuminated

Jag har blivit allmänt förslappad igår och denna dag. Jag har dock en vettig ursäkt att komma med. Jag har drabbats av någon form av sjukdom. Fråga mig inte vad, för det vet jag inte själv. Mina symptom var i alla fall ytterst udda igår. Min syn blev nedsatt som om den blivit utsatt för flera fotoblixtar, sedan kom den extrema huvudvärken samt den nedsatta tal- och skrivförmågan. Väldigt udda tycker jag och en aning skrämmande då jag inte van vid sånt här. Det är visserligen ingen men. Som tur var gick det över men inte huvudvärken. I natt kändes det som om mitt huvud skulle sprängas så jag fick springa upp och stoppa i mig två panodil för att kunna sova.

En aning bättre idag även om huvudvärken inte är helt över. Men det hindrar inte mig från skolarbetet. Jag gillar ej att ligga efter så jag kör på för fullt även om jag skulle ligga i 40 graders feber. Duktigt eller bara galet? Jag bunkrar upp med panodil imorgon om det skulle vara så. Det skulle suga om jag missade våra slutseminarier.


Bjussar på en pic på vår busiga

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter exakt som migrän, så det är nog ingen fara :)

2010-10-25 @ 18:40:54
Postat av: Anonym

migrän...

2010-10-27 @ 12:58:57
Postat av: Sandra

Jag får exakt likadant ibland! Så håller sig huvudvärken i ett tag. Usch, inget vidare. Mitt är väl nån mildare form av migrän.. Kanske ska köpa sån där receptfri migränmedicin i förebyggande syfte? Puss

2010-11-01 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback