Viking Cinderella kryssning

Sommarlovet inleddes med en Viking Line-kryssning en natt. En natt är lagom, man uppskattar allt mer och det blir inte för mycket.

Självklart åt vi den goda och mäktiga buffén till middag och frukost. Det blev en himlans massa mat och man kände sig en aning dålig efteråt. Snacka om flera tallrikar mat och efterätt. Tur är, är det bara en gång och då får man ju faktiskt njuta. Kycklingspett, räkor, gratäng, vattenmelon, bakelser osv till middag. Färskt bröd, youghurt, bär, plättar, minidonuts till frukost. Det är mumma det.

Spenderade den mesta tiden dagen efter på soldäck. En aning blåsigt vissa stunder men annars jätteskönt. Och så mysigt att stå vid räcket och tittade på vackra Stockholms skärgård. En sväng på tax free blev det ju naturligtvis. Maltesers och bubbliz är mina favoriter. Lite smått och gott till lillasyster också.

Och självklart ett fint Viking Line-kort på mig och älskling som ett litet minne. Fint!


Paus i Nyköping. Älsklingen min


Svärmor Merima och Joni


Soligt på soldäck morgonen efter. Hade på mig shorts från Bikbok, top och kofta från Cubus, gladiator SthlmDG


Mysigt till en början, men ensamt efter ett tag om man bor i det där lilla huset


Grönan är alltid lika fin att se på när man åker in i hamnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback