Var rädd om din dator

Kanske en aning opassande rubrik då jag själv är inte är världens bästa omhändertagare av laptopen. Men what the hell.

Ett tips till er där ute som har en laptop och som ofta har den i knät. Den blir ju varm efter en stund, rättare sagt glödhet när man har haft den i knät, åtminstone blir min det. Och det blir nästan för mycket, speciellt om man sätter datorn på bara ben. Aj säger jag då.

Men häromdagen bad jag mamma att köpa hem ett laptopstöd från Ikea för ynka 39:-. Det är ju hur billigt som helst. Datorn blir inte lika varm och den glider inte ner eftersom den har som ett stöd ner till. Perfekt.


Smidigt och bra vilket förmodligen ger datorn en längre livstid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback