The maxi dress

Maxiklänningen var en trend förra våren och sommaren, men jag hittade aldrig den perfekta.
Den kommer att bli en trend det här året också, bland annat Stella Mccartney och Vivienna Tam visade upp olika maxiklänningar i sina vårkollektioner.

Urval av vårkollektionen från Stella Mccartney och Vivienna Tam


Några som verkligen anammar den här trenden och mixar och matchar är Nicole Richie och Ashlee Simpson. De införskaffar maxiklänningar i olika färger, mönster och former matchar dem med perfektion, både till vardags och fest. Inspiration. En trend jag kommer satsa på, jag ska leta tills jag hittar den perfeka klänningen.



Om man inte hittar en i sin närmsta butik, finns det alltid en mängd maxiklänningar på Asos. Olika stilar och färger som passar alla. Välj din personliga favorit. Även Nelly har några stycken att välja mellan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback