The goodiebag

Då var man hemkommen från en jättetrevlig kväll hemma hos Maria. Är så himla trött nu, så jag vill bara släcka lampan och stänga mina ögon.

Men då jag tidigare lovat att ge mer detaljer om goodiebagen så gör vi det. Det var himla fina saker däri och alla satt och rotade igenom direkt när vi fick dem. Tjejerna hade verkligen valt ut bra saker som alla tyckte om. Verkligen underbara saker.

Hårspray från Redken, hårspray från Disp, kroppspeeling från Rosenserien, ögonpenna från Oriflame, schampo och balsam från Redken, korthållare i skinn från Jofama, kondomer från Kondomkungen, armband från Tokyo Jane, ansiktskräm från Cliniderm, ring från sarasdesign, presentkort på 200:- från Paula Myo, glidmedel från Pasante, vitaminvatten från Vitamin Well, väska från Apriqot, tamponger och bindor från Libresse, presentkort på 200:- från Nelly, tidning från Elle, prenumeration på Elle, Comsopolitan, Se & Hör eller Café från Tidningskungen.



Jag är himla nöjd med grejerna vi fick och jag uppskattar det ytterst. Måste även säga att vi bjöds på mycket god cider från Hannas och sedan jordgubbsvin från Fresita. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback