Taggar ni, så taggar jag

Sitter för tillfället och skrattar mig till Meet the Spartans. B-komedi tycker kanske vissa, men den är ju rolig.

Dagen har varit slapp, med utläsning av ännu en kurslitteratur (duktigt Sarah) samt musiklyssnande och tv-tittande. Snart väntas mamma kycklingspett med jordnötsås och ris. En av mina favoriträtter, men vi får hålla tummarna för att den blir lika god som restaurangernas.

Ikväll väntas röj-röj och utgång med fina Ylva. Då det är första gången hos nämns i denna blogg kan jag berätta att detta är en fin och rolig tjej som jag delade bänk med under italienska-lektionerna sista året på gymnasiet. Det blev mycket prat och skratt på lektionerna med henne. Men jag ska säga, att trots det blev det högsta betyg i detta ämne.

Men för att återgå till utgången. Vi går väl lite hit och dit, Platå bland annat för er som vill veta. Så nu är det dags för mig att sätta på mig något fint så jag inte står där i sista minuten. Nya svarta skorna åker säkerligen på. Tagga nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback