Summer of 2010

Jag kan inte säga det bättre än Hanna för att hon verkligen rätt ord, men det här har varit en förändrande sommar. Eller rättare sagt så var det Sicilien som gjorde att det gick upp ett ljus för mig.

Denna sommar har det skett förändringar, må jag säga. Jag har gått från att vara tillsammans med någon till att bli singel. Det har gått upp ett ljus för mig, en uppenbarelse. En uppenbarelse om vad jag vill göra. Jag har haft de två bästa veckorna i mitt liv där jag kunde göra vad jag vill och det var under dessa två veckor allt kom till mig. Och det känns så skönt. Så skönt att veta att det här vill jag verkligen göra. Det är min dröm.

Och jag har mycket att tacka min älskade mamma för. För hade det inte varit för henne hade jag aldrig haft dessa två underbara veckor med tio-tjugo underbara människor och jag hade aldrig fått denna så kallade uppenbarelse. Det var hennes idé att åka till italien, sicilien. Det var hon som hittade Citta del mare, hotellanläggningen.

Det har varit en underbar sommar, som dock gick alldeles för fort. Och jag tänker på alla varje minut och längtar oerhört mycket efter dem. Kan inte vänta tills nästa år. Det är på Sicilien, Citta del mare jag vill vara.




We all love Citta del mare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback