Study is a hard work

Godmorgon.

Härligt väder idag, men det ska dock bli regn senare. Blä.
Sitter på bibblan tillsammans med malin och ska fortsätta med vår uppsats. Ska bli skönt när den är klar och inlämnad för det är svårt, speciellt att hitta passande vetenskapliga artiklar.

Blev en aning nervös igårkväll angående mitt penicillin. Det kan ju påverka p-pillers effekt och man vill ju inte få en kula på magen. Så jag ringde sjukvårdsupplysningen imorse där jag inte fick så mycket hjälp. Hon sökte på nätet precis som jag gjort. Men efter ett samtal till läkemedelsupplysningen på läkemedelsverket är det säkert. Mitt penicillin påverkar inte. Skönt det. Men jag tycker ändå att de på vårdcentralen borde ha informerat eller frågat åtminstone. Här har jag liksom gått och oroat mig.

Nu måste jag dock lägga ner. Batteriet tar snart slut och det finns inget vägguttag här.
Update och outfit när jag är hemkommen.
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback