So pissed of at the moment

För tillfället fungerar inte pekplattan på min bärbara så jag får sitta vid vår stationära istället.
Får damp snart på datorn, har provat olika saker och sökt på nätet. Inget fungerar fan. Jag blir galen. Skulle precis sätta mig ner och göra lite kompletteringar på uppsatsen och så fungerar inte pekjäveln.

Är så förbannad nu. Det ska alltid vara något som inte fungerar. Imorrn bitti ska jag ringa HP direkt och kolla vad fan felet är. Om inte det hjälper får jag åka in till expert med den. Det värsta är att jag har saker på datorn som jag ännu inte sparat på usb. Jag vet liksom inte hur jag ska föra över det. Jag kommer ju in på datorn och vissa grejer kan jag öppna med hjälp av tangenterna, men man måste ju högerklicka för att klicka på skicka till.

Gud, så frustrerande. What to do?
Funderar faktiskt på att köpa en mus till den, i fall sånt här händer. Får bara hoppas på att det finns en som passar och att det fungerar.

Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback