Skriva av mig

Jag är trött på att hålla inne sånt som egentligen behöver sägas. Trött på att hålla tyst om vissa saker. Saker som jag måste få ur mig för att liksom lätta på trycket. Folk ska f*n få veta vad jag tycker och tänker om saker. Jag vill kunna skriva det jag vill här och enligt mig och många andra får jag nämna vem f*n jag vill här. Jag nämner dock inte några namn, för att visa respekt. Jag tänker inte hänga ut någon. Dock ska jag få ur mig vad jag anser.

För det första ÄR det respektlöst att inte hälsa på någon man delat sitt liv med i flera år. Det är så patetiskt och barnsligt. För det andra, hur förnedrar jag någon när jag skriver det? Jag har inte sagt något dumt gällande detta, jag har sagt att det är respektlöst. För det tredje, kolla fakta först själv innan man tror på någon annan som ständigt överdriver.

Dessutom har jag aldrig varit respektlös. Jag har alltid varit trevlig, för snäll ibland trots att vissa inte förtjänar det. Vissa personer har varit respektlösa både mot mig och andra i min närhet och jag är glad att jag slipper det nu. Jag skulle satt ner foten tidigare, för vissa saker säger man bara inte, det är nog nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback