Santinis in the city

Bloggstress or what. Borta från hemmet i stort sett hela gårdagen, natten samt halva av denna dag. Dusch och tvätt av gårdagens smink och allt och därefter iordningfixande inför kvällen. Inget mycket tid för uppdateringar då. Sorry guys. Dock inte ovanligt under helgerna, det kan väl ingen säga emot.

Gårdagen. Befann mig på Linköpings gator tillsammans med fina Maria och Ylva. Shopping bland dessa underbara affärer under denna lönehelg, välbehövliga och vill-ha plagg fick följa med hem. Visning av dessa får jag vänta med att visa tills imorgon då jag befinner mig under tidspress. Jag och tjejerna lunchade sedan på Santinis, mitt nya favoritställe då de har italienska rätter, och ni vet ju att fröken här har gått och blivit Italienälskare. Himmelskt gott.

Ikväll vankas det utgång med Ylva. Sliver, Harrys och Riva till priset av en entrébiljett. Himla nice.


Fina Ylva. En aning förvånad verkar det som


Jag och fina Maria.


Mm, italienskt. Bruschetta med parmaskinka och ruccola.


När man äter italienskt, får man absolut inte glömma den italienska efterrätten. Här torta selva nera. Choklad, mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback