Outfit

Hemma.
Aningen onödigt att åka in till skolan så tidigt men det var kul. Då kunde man åka hem tidigare. Otroligt fina konstnärliga produkter som visades, det var roligt att se vad alla hade gjort. Nu är det bara seminariet kvar, är smått nervös då man har hört ett och annat om vår handledare. Men vi backar upp varandra i gruppen.

Väl efter skolan mötte jag upp Sandra på stan. Hon pluggar i Örebro och är på besök i Linköping. Måste ju passa på, hon är inte här så ofta. Det blev en lunch och lite shopping. Köpte även present till bror min som fyller år på torsdag. Så svårt när det kommer till killar. Tror inte min bror läser min blogg så jag kan avslöja att det blev det vanliga, det blir man alltid glad för.

Nu blir det mer läsning av KU-rapporter.

Dagens:


Jeans Vila
Body Bikbok
Skärp och kofta Cubus
Till det Converse och skinnjackan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback