Out for dinner

Plugg. Plugg varje dag och varje kväll. Om ni frågar mig vad jag gör, i stort sett när som helst, kommer mitt svar att vara plugg. Det är det jag har hållit på med idag och det är himla svårt.

Så det var skönt att ta en paus ikväll för att åka in till stan med nästan hela familjen och äta på restaurang. Kinarestaurang rättare sagt, Ming Palace. Mycket trevlig restaurang med underbar mat och god efterrätt.

Resten av kvällen stavas film och plugg. Jag pluggar samtidigt som vi ser på film.


Amanda och mamma


Jag och syster


Tre av oss tog fyrarätters. Himmelskt gott och en bra variation. Till efterrätt fick vi friterad banan med vaniljglass. Otroligt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback