One day of my life

Såg en grymt bra film i helgen tillsammans med älsklingen. The Prestige. Den handlar om magiker. När man hör det låter det säkerligen som en b-film men den var bättre än vad jag trodde. Grym.

Idag var första dagen på vfun. Kul att vara tillbaka, och nu i hela tre veckor förutom torsdag-fredag nästa vecka då det är röd dag. Det blev mycket lek och skoj och planeringen inför mina uppgifter. Nu har lugnet tillkommit och min uppgift känns inte lika stressig som förut. Planering kallas det.

Har nyss ringt och sagt upp mitt mobilabonnemang. Ska fortsätta med det gamla hederliga kontantkortet. Då slipper man samtal från telefonförsäljare och andra konstiga nummer. Men fan vad de trycker på. Frågar varför jag vill säga upp det, varför jag inte trivs med det och sedan försöker pracka på mig ytterligare månader på abonnemanget eller annat skit. Det gäller att stå på sig.

Nu ska jag fortsätta med Top Model och sedan Hollywoodfruar.
Kram ♥


Jeans Bikbok, top Gina, skinnjacka Jofama, Converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback