My toe, my little toe

Trots min nervositet och förberedelse blev det ingen borttagning av nageln idag. Istället blir det en remiss skickad till sjukhuset där det blir königs operation, då man tar bort en bit av nageln. Det ska tydligen var effektivast och då växer inte tånageln senare likadant som innan. Och det vill man ju inte, jag vill inte uppleva detta igen. Ont, så ont. Har fått penicillin att äta nu i tio dagar, så det hjälper väl lite mot infektionen.

Nu är det bara att hoppas på att jag får denna tid snart så jag kan slippa smärta i tån hela tiden. När jag får lappen skickad på posten om att de har fått remissen ska jag ringa och tjata om snabb tid.

Tittar just nu på Top Model, transkiberar lite intervjuer.
Imorgon blir det uppsatsskrivande största delen av dagen. Uppsatsseminariet och uppföljningsseminariet är det vi har kvar detta år, sen är det sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback