Monday night - sleep

Trots vetskapen om att jag ska upp kvart över fem imorgon har jag fortfarande inte stängt av datorn och släckt lampan. Varför? Tidigare denna dag hade jag planerat att lägga mig tidigt, men icke. Det blir sällan som jag planerat.

Orsaken kan vara att jag gått och oroat mig och letat som en galning efter mina nycklar. Spårlöst borta. Inte nog med att jag har hemnyckeln däri, i nyckelknippan hänger även en del saker som jag tycker mycket om. Det visade sig dock för en halvtimme sedan att det var helt i onödan då min bror på något sätt fått ner de i sin väska. Men tur det. Nu kan jag slappna av.

Jag vet nu att jag kommer vara helt död imorgon bitti. Jag är motsatsen till morgonmänniska. Så med detta säger jag god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback