Make it simple

Har nyss stått och stekt en hel hög med pannkakor till crepes som mamma ska laga sen. Varje gång brukar det gå åt skogen då de går sönder men inte den här gången. Den här gången blev de hela och fina.

Har ringt min vfuplats och kontrollerat lite, det enda jag behöver göra nu är att planera utställningen/föreställningen vi ska göra. Den går ut på att barnen ska vara med i skapandet och när allt är klart ska det utmynna i en utställning eller föreställning. Har lite idéer så det blir nog bra. Får bara hoppas på fint väder de kommande veckorna.

Ska fortsätta på min "fina" tjocka bok så jag förstår det mesta av den.

Dagens, simpelt men snyggt:


Strumpbyxor Lindex, kjol och linne Gina, kofta Bikbok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback