Lively summer day

Sommaren är här. Självklart har man bränt sig. Aj säger jag. Satte mig ute hemma häromdagen. Det blåste massor så det kändes inte speciellt varmt. Men efter ett tag upptäckte jag mina röda knän, och lite senare var benen, armarna, bröstet och ansiktet rött. Det har gått ner en aning, men det svider fortfarande när jag kommer emot det. Så just nu försöker jag inte vara i solen så att det går ner. Varken skönt eller snyggt. På det har jag dessutom fått mina soleksem på armar och ben, som jag får varje sommar...

Var hos frissan igår, mina toppar var verkligen slitna så det behövdes verkligen. Nu är de fina och hela igen.
Träffade sedan Maria en sväng mitt i livliga Linköpings city. Fullt med folk och massa stoj. Tog en svalkande mjukglass och bara satt och pratade. Vi hoppas båda två att vi kommer i samma arbetsgrupp i höst.

Älsklingen och jag åt färska svenska jordgubbar igår. Så söta och goda. Älskar jordgubbar, det är sommar.


Fina Maria. En av mina bästa vänner


Mjukglass i värmen. Lägg mägg till mitt fina röda bröst. Bondbränna...


Mmm, smaskigt. 30:- per pack, men åh så gott. Längtar tills våra jordgubbar hemma i trädgården kommer fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback