Lazy weekend

Hemma efter några timmar på marknaden. Finare väder idag för att gå en sväng. Och lika mycket folk som igår. Jag, mamma och syster tog kebab på pizzerian, en av de godaste jag ätit. Sedan blev det köp av gammaldags kokosbollar och jag hittade även två ursnygga ringar för ett billigt pris. Sitter snyggt tillsammans med de fyra andra på fingrarna. Satte oss sedan hemma hos mormor och morfar en stund för lite blåbärspaj. Mumma.

Ska vara lite ambitiös nu och läsa klart boken innan vi ska iväg till Peter och Maria, min brors flickväns föräldrar, för lite middag. Frågan är dock om jag orkar någon mat, är proppens. Måste ha några nyttiga dagar efter denna helg, fy på mig.


Mamma och syser på pizzerian




Här är det inte mycket folk "normala" dagar


Mjo, lustiga figurer fanns det allt. Någon som vill den stora mörka killen med hans stora sak? =)


De två ringarna till vänster fyndade jag på marknaden. Otroligt snygga och endast 50:- för de två. De svarta fyndade jag på Gina häromdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback