Jag laggar

Fortfarande frustrerad, främst då jag inte kan göra det jag vill på datorn. Sedan har jag fortfarande inte fått reda på problemet. Helt plötsligt bara. Stängde ner locket och lite senare när jag skulle sätta mig så paff.

Nog om det, jag tar det imorgon.
Dagen har varit helt okej, även om vädret kunde vara lite bättre.
Lillasyster hade skolavslutning som jag tyvärr missade på grund av seminarium. Men efter det åkte jag direkt hem till mormor och morfar där det bjöds på mat och jordgubbspaj.

Senare under kvällen, innan incidenten, har vi pyntat lite på altan inför imorgon. Min "lilla" bror tar studenten! Jag misstänker att nostalgikänslorna kommer att krypa sig på även imorgon.


Jag och söta syster. Idag tog jag på mig jeans från Bikbok, skjorta från Gina, gladiator från SthlmDG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback