I've learned this lesson

Måste säga att jag är så jävla glad just nu. Så glad. Kanske lite överdrivet att vara glad för en sån här sak, men jag är det. Så lättad. Allt är löst.

Efter ett samtal med en duktig kille från HP fungerar äntligen min pekplatta igen. Det roliga är att allt var så enkelt. Ett par enkla steg och det är löst. Så nästa gång den slutar fungera vet jag vad jag ska göra. Jag som trodde att jag skulle bli tvungen att lämna in den och betala massa. Tack killen på HP.
Och vet ni vad? Ringde pappa direkt och berättade det, då han var här i går kväll och tittade på den. Hehe

Strax kommer mormor och morfar och hämtar upp mig. Idag tar lillbrorsan studenten. Så dags att borsta tänderna. Skynda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback