It's time

Jag mår bättre idag. Ingen matförgiftning här inte. Förmiddagen igår var inget bra, sådan magknip. Men på något vis försvann det någon gång mitt på dagen. Dock var jag orolig resten av dagen för att det skulle komma tillbaka. Men icke.

På något sätt drabbades jag sedan av städmani. Det blev storstädning av rummet och garderoberna från 11-16, duktigt gjort av fröken. Mycket mer ordning nu och inget mer bombnedslag i garderoberna. Nu kan jag hitta mina kläder lättare. Dock har jag två påsar stående på golvet med kläder som inte fick plats. Det ska bli skönt när jag gör om rummet och sätter dit lite klädhängare eller hyllor.

Idag skulle jag spenderat dagen med en fika på stan med Carro och Lisette, men båda fick förhinder så för mig blir det att vara hemma och kanske eventuellt försöka vara studieeffektiv. Vi får dock se hur det går med det.

Senare ikväll väntas det bloggfest på Platå med mingel, dricka, visning av höstens skotrender mm. Det blir himla skoj.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Var gärna med i min tävling på bloggen och tävla om ett presentkort värde 200 kr. Direktlänk: http://cviklund.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-presentkort.html#comment

2010-10-06 @ 23:51:31
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback