It's finally done

Har varit hemma en bra stund, sedan halv två ungefär men jag har helt enkelt suttit ute i värmen och solskenet sen jag kom hem. Så varmt och skönt.

Naturligtvis kände jag ingenting under ingreppet. Faktum är att det var bedövningssprutan som gjorde ont. Jäkligt ont måste jag säga. När han skar bort allt och skrapade kändes det ingenting. Fick sedan ligga på en säng och vänta efteråt tilllsammans med smörgås, oboy och saft. Hade himlans mycket dötid därefteråt, det tog lång tid innan jag äntligen fick åka hem.

Ska nu gå med det här bandaget i två veckor. Herregud, hur ska jag klara det? Det får inte bli blött, så om jag vill bada eller duscha får jag ha en plastpåse på foten. Snyggt...Men jag får stå ut, nu är det klart och jag hoppas på att tån blir helt frisk nu.

Ska strax äta mat, om vår spis början fungera igen.
Ska ta en skön dusch nu, med äkta tvål, schampoo och balsam. Äntligen!


Min "stora" tå och självklart boken Om jag kunde drömma i handen =)
Vet i huggarns vilka skor jag ska ha, min tå får ju inte plats! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback