It's been fun and enjoying

Dagen har för det mesta varit bra. Det började dock ösregna när jag körde mot stan och regnade ett bra tag. Inte kul att köra då måste jag säga. Var och hämtade några skor jag glömt hos min förra. Men att inte ens komma ut och hälsa, så jävla respektlöst. Men inget att haka upp sig på. Jag lever livet.

Efter en sväng på stan körde bilen till en parkering. En parkering utanför några hus där en viss Jonas bodde. Jag är glad att jag börjat se och prata med honom igen. Med honom får man sig alltid ett skratt. Jag blir glad. Mannen hade till och med gått och köpt bullar, så snällt av honom. Såg en mycket konstig film, folk som bodde i tunnelbanan gick runt och mördade folk för skojs skull. B-film men trevlig stund ändå :)

Hade tänkt sätta mig och läsa nu. Mycket mycket läsning. Men få campusförlagda dagar. Skönt det.


Jag vet jag älskar mina byxor :) Allt är från H&M. Sköna och fina Converse på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback