I want them clean and good

Mina nya converse har blivit en del skitiga nu, men bara  på framsidan. Nu är frågan om man ska tvätta dem och i så fall hur. Har sökt runt lite på nätet och en del säger tvättmaskin, andra säger handvätt medan en del säger att man ska spruta på klorin, låta det stå en stund och sen tvätta av. Någon som vet? Det är en sak att skorna blir snyggslitna, men det har kommit sand på som sedan inte gått bort, det är inte speciellt snyggt. Kan ju prova snörena först så får jag se sen. De är ju i princip nya, mina kära dojor.

Ska strax äta mat, tomatsoppa med spagetti på min begäran. Mumsigt.

Så här blev klädsel idag:


Jeans Gina, top Bikbok, skärp Cubus, Converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback