I met you and we are friends for life

Som jag har sagt tidigare träffade jag massor med människor nere på Citta del mare, Sicilien. Människor som jag alltid kommer att ha kontakt med och som är vänner för livet.

Både människor som jobbar där och turister, som jag.
Det jobbigaste, eller det jobbiga, är att vi bor i olika länder. Saknar dem varje dag.

Två av dessa människor är underbara Karina och Alisia, från Ryssland.
Dessa två änglar hade jag så kul med och jag kom de verkligen nära, trots endast några få dagar med dem.

Jag hoppas att vi träffas igen nästa år på Citta och självklart även innan.

Te amo


Underbara Alisia. Och Giorgio på ett hörn :)


Fina Karina. Och Giorgio såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback