I love 'em clothes

Jag älskar kläder. Ärligt. Älskar. Men det kanske inte är så förvånande då man är tjej. Och jag älskar dagar då man verkligen fått till det. Idag var en sån dag. Inget speciellt eller uppklätt, men det blev så bra. Kanon. Om vårt hus skulle börja brinna skulle jag antagligen se till att rädda alla mina kläder först, haha! Nejdå, men jag älskar dem.

Idag har det ytterligare varit en tröttsam dag. Men kanske inte så konstigt så här första veckan efter sommarlovet. Då gick man ju upp när man ville i stort sett varje dag och bara hade det skönt. Det saknar man. Men idag har vi fått lite mer information om vfudagarna som vi får lägga upp själva och även strukturerat upp våra studiebesök.

Nu ska fröken ta och dyka ner i boken. Många sidor, men håller tummarna för att hela boken är intressant. Sedan blir det SATC 2.


Lite slappare, men ack så snyggt. Byxor H&M (älskar dem, så sköna), top Gina, kofta och bandana H&M, Converse. Ursäkta, men jag tycker jag är himla snygg idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback