I had to do a little summershopping

Var ute efter lindex khakigröna maxiklänning. Såg så snygg ut på bild men fick en besvikelse när jag provade den. Alldeles för kort, den slutade vid halv vaden. Maxiklänningar ska ju vara långa, ner till golvet. Fy fy.

Nåväl, behövde lite andra saker så jag letade efter det i stället. Det blev dock en av dessa saker. Skulle köpt bodybutter men min favoritdoft, kokos, fanns ej. Får ta mig ner till stan någon dag och köpa den, min är alldeles slut. Kom även hem med andra saker, perfekta till sommaren.


Som sagt, har fastnat för khakigrönt. Hittade dessa fina på H&M. Flera färger, men det fick bli dessa. Sköna i sommar. Endast 99:-/styck


Ville faktiskt ha en snygg jumpsuit med avtagbara axelband så denna från Gina fick följa med hem


Ville ha ett svart bredare skärp. Efter mycket letande hittade jag detta på KappAhl av allt. Snyggt till jeansshort och slappt linne instoppat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback