I can do it for long

Det var en trött tjej som vaknade denna morgon. Trots skapligt med sömn samt uppstigning vid nio var jag sjukt trött. Dock var det bara att stiga upp då jag hade klipptid klockan halv tolv i stan. Det blev att klippa av de slitna sommartopparna och få lite ny fräschhet i håret. Så nu har jag inga slitna toppar samt mörkare hårfärg (som jag dock fixade själv hemma) för er som inte vet.

En lång pratstund och fika med fröken Ylva stod sedan på schemat. Plats Espresso House i deras mysiga fotöljer med en kopp varm choklad samt levain med kyckling och mozarella. En lång stund senare blev det ett letande på stan efter ett stickat pannband som jag till slut fann. Detta visas så småningom.

Resten av dagen och kvällen har spenderat med läsning och Idol-tittande.


Ylva


Om det är något ni måste testa så är det deras levain med kyckling och mozarella


Nämen vad är detta. Fröken har rakt hår. Något som inte har setts på länge. Även den sommarblekta hårfärgen är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback