How to style your maxi dress

Långklänning kan vid första stunden kännas som en sån man använder fina tillfällen, såsom bröllop och fest. När man hör ordet långklänning första gången känns det för fint för att ha till vardags. Så tänkte jag med till en början. Om jag köper en långklänning, när ska jag då ha den?

Men långklänning/maxiklänning finns i olika varianter som man kan till vardags och fest. Det finns fina och det finns mer vardagliga. Det är bara att välja den man tycker om mest. Det handlar om stylingen. Med rätt styling kan du ha den när som helst, även nu när det inte är sommarvärme.

Så här vill jag styla min, som jag inhandlade från H&M.
Skärp i midjan såklart, jeansjacka, hippie/indianhårband samt massa ringar och armband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback