Have you ever seen the rain

Vaknade upp på morgonen, och vad ser man? Snö! Snö i mitten av april, det värsta jag varit med om. Har nästan lust att packa alla kläder och flytta till ett land utan snö för det här är jag så så trött på. Igår kunde man nästan gå utan jacka ute och nu är det 2 grader och snö. Sluta med snön och ge oss värme. Man blir nästan glad för regnet då det smälter bort snön.

Nåja. Schemat idag? Kalkon till middag, min kära mor har stått och lagat och sedan Pannacotta till efterrätt, mums. Nu sitter jag, mamma och lilla Kalle och väntar på att de andra ska komma hem så vi kan äta.
Senare blir det att läsa KU-rapport och skriva opponering. Att det ska vara så svårt att komma på något negativt.

Nu plingar mormor och morfar på dörren. Dags att dra sig.
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback