Happy easter

Glad Påsk.

Fått några påskägg? Inte jag än så länge, men det väntar ett på mig när jag kommer hem. Kul, trots att man är vuxen. Godis blir godare när det är i ett påskägg =)

Det har dock blivit en del påskgodis ändå, har dock inte glufsat i mig alls för mycket. Duktigt. Det är ju trots allt sommar snart, och även om jag är smal naturligt är det ändå inte bra att äta för mycket.
Powerwalk i den sköna solen varje dag i några dagar i sträck nu, plus lite styrka. Ambitiöst av mig. Ska försöka ta en powerwalk varje dag innan frukost, en bra start på dagen, det piggar upp. Man måste ju ta till vara på värmen när den är här.

Nu blir det bland annat potatis, stekt på äkta smör. Viktigt att poängtera =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback