Handboll - kalas - min dag

Det blev inte mycket sömn för fröken. Idag var jag och fröken Amanda nämligen i Linköpings sporthall och tittade när lillebror körde handboll. Pojkarna var mycket duktiga, tyckte vi i alla fall. Det tyckte dock inte bror min. Men de vann ju vilket är kanon.

Det blev en snabb sväng till käraste Bikbok innan vi blev upphämtade av mamma. Väl hemma blev det firande av Mats, mammas sambo med fika och Ernst sommartårta. Mycket god.


Lillebror. När han kommer in på plan går det bra :)


Spännande, spännande. Mycket jämt mot slutet.




Idag satte jag på mig nya favoriter; jeans Bikbok, blus och skärp H&M, boots Nilson, tygväska Nelly


Syster och Amanda


Jag och gottegrisen Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback