Give me the real freaking summer

Konstiga drömmar jag har varje natt. Vaknar upp och ser i syne, tror att saker rör på sig. Sen vet jag inte om de verkligen gör det eller om det är jag som är dum i huvudet. Konstigt.

Körde ett litet träningspass nu på morgonen. Man känner sig bättre efteråt, det är bra att röra på sig lite varje dag. När det gäller själva  träningen är styrkeövningar bra, även tjejer kan göra det. Man blir inte stor och det känns så skönt att ha träningsvärk. Det gör så himlans ont men ack så skönt ändå.

Ska lägga mig ute nu en stund med tidningar, böcker och musik. Hoppas på lite sol på min bleka kropp. Det är varmt men solen är i moln.


Idag får det bli bikinioutfit. Bikinin är från Gina, magtröjan är från Topshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback