Give me summer

Ca 12 timmars sömn fick jag i natt. Skönt. Dock var jag fortfarande trött och ville egentligen somna om, men jag kände att jag kanske kommer att vända på dygnet annars. Och det är inte bra det.
Saknar båtresan lite, det var ju så kul. Ändå blir två nätter för mycket. Man måste ha lite variation. Olika saker hela tiden, fast hur roliga som helst.

Känns som om massa folk åker till Thailand nu hur mycket som helst, och det blir jag med sugen på. Bort från denna kyla och komma till värmen. Snö är visserligen kul, men jag är innerst inne en sommartjej. Sommartjej med jeansshorts, linne, bikini, gladiatorsandaler, sommarklänningar och ray ban. Ge mig. Ge mig sommar. Jag längtar och ska banne mig åka till ett annat land den här sommaren. Vem vill följa med? Thailand eller Kreta. Vilket som.

Ray ban på väg hem till mig och the bikini ska jag skaffa mig. Sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback