Get your hair done

Att vara mån om sitt hår är självklart viktigt. Att ha en bad hair-day är nästan det värsta som finns. Hur man än fixar håret blir det aldrig bra.

Som tur var sker det inte så ofta. Oftast räcker det för mig att forma eller platta det med plattången så är jag done. Jag använder plattången i stort sett varje dag, eftersom mitt hår lägger sig som det vill och min morgonfrisyr inte är så värst snygg. Det är ju inte så jättebra för håret även om man använder värmeskydd. Men mitt hår håller sig bra trots det samt att jag inte har klippt det sedan maj förra året. Väldigt lång tid! Men lite slitna hårtoppar har jag så imorrn har jag en klipptid. Blir endast att klippa topparna eftersom jag vill ha kvar mitt långa hår. Långt hår gillar vi =)

The Big Bang Theory på tv så det ska jag se klart nu!
Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback